Tuesday 30 April 2013

Style Sticker on Missha Homme: Urban-Soul Advanced Complete B.B Cream SPF45/PA+++



MISSHA HOMME
Urban-Soul Advanced Complete B.B Cream SPF45/PA+++


自問係一個有得懶就懶的人,
或者你會同我一樣,起身到出街可以係十分鐘之內的事,
你話為左靚,要我出街前做足護膚唔知幾多部曲真係開玩笑。
或者係拿揑到我地呢種怕麻煩的心態,
唔少護膚品品牌近年都推出了男士系列的B.B cream

 

B.B cream stands for blemish balm, blemish base, beauty balm or beblesh balm.
B.B cream標榜結集粉底、遮瑕、保濕、控油、修護、防曬等功效於一身,
真的假不了,係自我放棄之前,我覺得一試無妨。
朝早洗完面,再用1-2分鐘塗上B.B cream都唔會特別麻煩。


 之前的一篇文章都介紹過另一品牌的B.B cream
今次我試用的是Missha HommeUrban-Soul系列。
自己都係懶底,雖然話儲儲埋埋一堆唔同的護膚品,
但好多時候都係用清水洗個面了事,
又要爽膚又要精華又要面霜,我諗唔係個個男仔日日堅持到,至少我做唔到。
而一支功效唔錯的男士B.B cream,對我而言係相當之方便。

呢支 Advanced Complete B.B Cream加入了氨基酸覆蓋粉末,可以長效控油,
遮蓋瑕疵及粗大毛孔,令肌膚睇落會更加細緻。
另外佢仲加入左奇異子及紅花精華、黑鑽複合物等等的成份,
有效均勻膚色、補濕紓緩、提升彈性,
配合高效防曬功能,能抵抗紫外線的侵害。
不過我諗大家對成份都唔會有太大興趣,

下面係我外出的試用效果。
自己本身皮膚對空氣同食物好敏感,
面上好容易出粒粒同間唔中有避無可避的暗瘡,
以前我都會由得佢,但開始用B.B cream之後,
覺得方便,效果又不錯,就一直用下去了。


其實,而家好多品牌都照顧到用家需要,另設男士系列,
在產用包裝及外形上都以單色為主調,
就像MISSHA HOMME這支B.B Cream
全黑設計配上簡約線條,絕對沒有女士護膚品那種FANCY的感覺,
出街幾時用都覺得沒問題。

每次用只要擠出一點,均勻地搽在面頰兩側。
 在遮瑕方面,我面上的紅印明顯地減少了,而膚色也保持自然。
用上大半天,面上也完全不會很乾很癢,也沒有出油,保濕控油效果良好。
夏天差不多又到了,它的防曬功效更可以大派用場。

關於Missha,作為一個化妝及護膚品品牌,雖然沒有很長的歷史作背景,
但在千禧年成立後,短短三年已成為了韓國三大最受歡迎化妝及護膚品品牌之一。
品牌的B.B cream更得到不少美容編輯重點推介,更被指是美容記者的must-have item
而數字最反映現實,它的B.B cream已創下2,000萬銷量銷量。


價錢 HK228/50ml

FB PAGE
http://www.facebook.com/missha.hk

No comments: