Monday 25 June 2012

男BLOGGER角度感受BIOTHERM全新零瑕淨肌及分享我的創意用法


BIOTHERM
BLOGGER角度感受BIOTHERM全新零瑕淨肌

theZTYLE.com的朋友們雖然女仔的人數佔左好高的比例,
但係我發現其實都有唔少男性架。今次我有幸成功參加
BIOTHERM全新零瑕淨肌系列的試用活動真係好意外,
平時打時尚就打得多,越界打BEAUTY真係第一次。
都好,我就藉住呢個機會用男性的身分分享
自己試用之後對BIOTHERM呢個全新系列的睇法啦!



BIOTHERM PUREFECT SKIN 零瑕淨肌系列

今次我試用左的產品有以下:

BIOTHERM全新零瑕淨肌體驗裝一套 

零瑕淨肌潔面皂25g
零瑕淨肌潔面啫喱 20ml
零瑕淨肌潔膚水30ml
零瑕淨肌保濕露 20ml
以及
l零瑕淨肌潔面啫喱 125ml

夏天炎熱的溫度,日日閒閒地都三十幾度,
令到我地出街會好容易出汗,成面油光同汗真係唔好話唔嚇死人,
尤其是男仔,一出街好易出事!唔通成個夏天留係屋企
開大個冷氣度過?緊係唔得!超級唔符合今時今日的環保節能理念!
想過一個清爽又有自信的夏日?我用完Biotherm最新系列之後,
好肯定話你知,呢個系列可以針對性幫到你解決油光問題。

試用開始!


尋晚做野做到凌晨三四點,
今朝早十一點急急忙忙起身,
一照埋塊鏡就心知不妙,
成點都油光又痘痘。
但我一D都唔怕,因為有BIOTHERM新系列打救。


第一步當然做左個磨砂先啦,同成面死皮講掰掰。
零瑕淨肌潔面皂好好用,幫我深層清潔,
面部清潔度立即去到55%


仿傚女BLOGGER咁影洗面相,
一到洗一到幫自拍,原來勁高難度


第二步係零瑕淨肌潔面啫喱
好開心我抽中左125ml,可以慢慢試。
好鐘意呢個系列的淡淡幽香。
潔面啫喱好岩我,因為係Gel狀,
比較其他質地,會對我本身混合性皮膚冇太大傷害,
而又有良好清潔效果。
面部肌膚清潔度上升到80%


之後第三步,
我用媽媽的化妝綿將零瑕淨肌潔膚水拍上塊面
同抹走死皮,潔膚水有控油效果,
用完超級清爽。
面部肌膚清潔度上升到90%


最後,用埋零瑕淨肌保濕露,塊面終於可以呼吸。


成個步驟用唔到15分鐘,已經有好好的成效。
係時候要返工作室拼命工作,順便分享埋我創意部份
就係用同BIOTHERM新系列顏色MATCH到爆的袋出街,
個袋係自己品牌設計,夏天配下綠色俾人感覺好清新。
當然,仲要帶埋零瑕淨肌保濕露,
有時洗完面,即刻用佢幫我皮膚補濕。
不過試用只係得20ml,用完就要自己出錢買。


特別分享,同我每日都要飲兩盒的豆奶都好MATCH 囧

小弟第一次打BEAUTY野,希望大家支持下我啦。:-)


No comments: